En onsdag...

Jaha...då var det onsdag idag då. Snart fredag! Längtar<3

Idag sprang jag runt lite på samhället...Hämtade ut medicin åt lillen och lite sånt. Sprng förbi sport affären och såg att de hade REA. Gick in och tittade lite och hittade ett par fotbollsskor för 239 kronor! Perfekt!!!! Nu slipper jag halka runt på gräsplanen när det är agility:D Träffade på Kattis med! Roligt att se henne då det var ett tag sen<3

Fick reda på att tävlings agilityn kommer att bli på onsdagar istället...skit också...Detta innebär att jag måste välja att gå anitingen agilityn eller lydnaden, eftersom de nu kommer att krocka. Inte roligt! Men men, sånt är livet...får fundera lite idag, men det lutar väl åt att det blir agilityn. Men så grymt irriterande!

Håller på med planeringen inför vardagslyndnaden för fullt just nu! Vi drar igång på tisdag. Längtar!

Funderar på att skaffa bil med...Micke vill ha bilen ner till skolan, eftersom det blir billigast och enklast. Förstår honom...Men samtidigt så var mitt ENDA krav för att gå med på att han började plugga så långt, att JAG skulle få ha bilen...Jag pallar inte att sitta här utan bil hela veckorna! Så har börjat kolla på lite bilar nu...finns några som ser helt okej ut för runt 5000 kr...helt okej! Huvudsaken är att bilen går frammåt och att både jag och hunden får plats i den...större krav än så har jag inte! Borde väl inte vara så omöjligt att hitta??

Nåja...dags för lite mat kanske?? Börjar bli lite hungrig...och då vet jag av erfarenhet att det är bäst att få i sej något innan jag blir RIKTIGT hungrig...vilket kan gå på 10 minuter! Även hunden verkar hungrig...försökte äta upp katternas mat förut...kanske ska mata honom med;P

Ha det bra alla underbara människor därute! Utan er vore jag inget!!
Kram Jennie

Kommentarer
Postat av: Linda

Spännande med bilköp :) Jag är så sugen på att komma ner och hälsa på dig innan vintern kommer. Skulle vara kul att träffas, snacka lite hund och kanske träna lite.



Imorgon ska jag på introduktion på hunddagis, hoppas på att få börja jobba där :) Håll tummarna!! kram

2009-08-23 @ 22:22:37
URL: http://ixaojulia.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0