Ojdå...var visst längesen!

Hmmm...inte skrivit ngt sen midsommar...kanske dags igen??

Vad har då hänt sen sist?? Jag har jobbat, jobbat och jobbat lite till...Hade semester vikariat 29 juni till 26 juli. Sen har det blivit en ehl del extra efter det med, är inte klar med det än! Hehe...Men det är bra! Blir pengar i slutänden!

I början på juli hade jag och Jig-Saw vår debut i officiell agility! Det var kanonsabotören som gick av stapeln...Roligt var det! Och det gick precis som vi hade förväntat oss...Vägrade ut oss;P Men men...bara att träna och sedan ta nya tag igen!

Var upp till Ludvika den 18 juli. Liten Simon fyllde 2 år, så det var stort födelsedagskalas! Skoj att träffa hela familjen. Snodde Melker så fort vi kom dit och släppte honom knappt ifrån mej förren det var dags att åka hem igen. Saknar den lilla knodden!

Den 29 juli blev det tillökning i familjen! Hämtade då hem världens underbaraste kattunge, Bonnie. Super söt och super busig! Det finns bara två lägen på den katten! Springa eller sova...Stackars pojkarna ser helt förstörda ut ibland när hon är igång! Äntligen slipper jag vara ensam kvinna i huset!

4 augusti var det instruktörs möte på klubben. Planerade höstens kurser. Jag och Jennie kommer att hålla i vardagslydnaden på tisdagar. Super skoj ska det bli:D Sen har jag anmält mej och Jig-Saw till fortsättningskurs lydnad på onsdagar samt Tävlingsagility på torsdagar. Ska eventuellet hjälpa Bella med Nybörjar agilityn på måndagar med...så blir mycket kurs i höst!

På måndag åker Micke...han har kommit in på skolan i Värnamo och kommer att veckorpendla. Så nu blir jag ensam hela veckorna! Tur att djuren finns...Men det kommer ändå att kännas tomt! Ngn som vill flytta in hos mej?!?!

Så, det var en liten uppdatering iallafall! Ska försöka hålla liv i bloggen framöver!

Kram på er alla underbara!

//Jennie

Kommentarer
Postat av: Linda

Oj, oj, det var hela sommaren på en gång det :) Så gulligt med liten kattunge, någon raskatt eller? Härligt med mycket kurser i höst. Själv har jag nog inte råd att gå kurs denna höst, men vi kommer träna för fullt på klubben i Farsta. Har ju planerat in lydnadsdebuten med Ixa till oktober. Så får vi se hur det går...det är verkligen på tiden, kan inte skjuta på det längre nu...

Tråkigt att vara "sambo-lös" på veckorna, men tänk så mycket hund du kommer hinna med ;)

2009-08-15 @ 22:52:39
URL: http://ixaojulia.bloggagratis.se
Postat av: Jennie

Nej Linda, ingen raskatt..en liten bondkatt är det, men super söt:D Ja, det ska bli jätte skoj med massa kurser! Är även en del instruktörs utbildningar och en kurs med Barbro Börjesson samt en kväll med Memea inplanerade! Så ska bli super skoj! Hmm...är dyrt med kurs i sthlm kan jag tänka mej...Okej! Spännande! Då ska vi hålla tummarna för er!

2009-08-17 @ 14:57:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0