Midsommar

Så har det då varit midsommar igen då! Var ute i stugan som vanligt. Nästan hela Mickes familj var där, alla utom Richard. Vi var bort till Mickes moster och hennes man mitt på dagen och åt lite sill och potatis och drack lite nubbe. Trevligt trevligt! Sen åkte vi hem till stugan och grillade lite och drack lite mer...En riktigt trevlig kväll med många roliga diskussioner!

På lördagen så tog vi det lugnt nästan hela dagen och på kvällen åkte jag, Micke, Johan, Malin och Alexander ut med båten och fiskade lite. Solen tittade fram och det blev några riktigt härliga timmar på sjön.

På söndagen var solen framme en hel del! Var ute ett bra tag och satt i solen och hade det skönt. Alexander och Jig-Saw lekte en hel del, vilket känns jätte skönt eftersom Alexander har varit väldigt skeptisk mot Jig-Saw efter att han blev hundbiten i ansiktet.

En riktigt härlig midsommar helg var det! Och nu verkar ju vädret bli bättre med. Hoppas att det håller sig den här veckan åtminstånde! Och nästa vecka är det dags att börja jobba med...

Until next time!
Puss och Kram till alla underbara mäniskor därute!


Kommentarer
Postat av: Linda

Börja jobba? Har du redan haft semester? Själv har jag börjat nedräkningen nu, första dagen är den 12 juli, då jag vakar av. Sen är det 5 veckor frihet som väntar :)



Kram

2009-06-25 @ 01:06:01
URL: http://ixaojulia.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0