Fredag!

Så var det fredag idag då! Och ikväll kommer Micke hem:D Ska bli super skönt att få hem honom igen! Saknar honom varenda dag som han är borta.

Idag har jag äntligen lyckats diska! Det behövdes...Kört en maskin och handdiskat resten.

Gjorde rent Jig-Saws öron med. Massa äckligt smuts i dem! Öroninflammtaion på G? Tyckte han såg lite sned ut med...som att han har ont i det ena örat...Inte bra! Men vi avvaktar och ser vad som händer. Klippte även runt öronen, så att det inte ska bli så tätt. Får se om det hjälper!

Var ut och gick med honom förut med. Han har blivit så duktig på att gå lös! Mötte flera personer, men han sprang inte iväg då heller. Lyssnar jätte bra. Så skönt att kunna ge honom den friheten och veta att det funkar! Mattes lilla gulleponke!

Skulle behöva åka iväg och panta lite flaskor och handla lite med...får se om det blir av. Ska prata med Micke med innan tänkte jag...

Imorgon blir det antagligen stugan. Ska bli skönt att komma ut dit faktiskt! Var längesen nu. Ut i skogen och kolla efter lite svamp. Micke ska väl jaga lite med...Och Jig-Saw och jag ska försöka träna lite. Bara att hoppas att vädret håller i sej! Men det ser ju så ut!

Nu ska jag ringa Micke och höra om han är på väg hemmåt!

Jig-Saw-Du är mitt hjärta! Varje dag får du upp mej ur sängen och får mej att leva!
Billy, Jason och Bonnie-Mina små kissar som får mej att le varje dag med era upptåg.
Micke-Min underbaraste av alla underbara! Älskar dej så otroligt mycket!
Jennie-Underbara, underbara du! Jag hoppas att du vet vad du betyder för mej! Du och jag, finns det något som slår det?? Älskar dej gumman min!
Alla andra underbara människor därute! Tack För att ni finns!

See you out there!
Kisses

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0