Kallt!

Brrr...fryser! Har varit frusen i flera dagar nu...och hängig, trött och seg i kroppen. Förkylning på G kanske?? Vi får väl se vad som händer...inget kuligt alls! Någon på klubben sa ikväll att det bara skulle vara 2 grader plus inatt! Kyligt!!! Hösten är här. Vi njuter av de sista fina dagarna! Skulle visst vara fint hela veckan och helgen åtminstånde. Det tackar vi för!

Varit på klubben ikväll iaf! Började redan kl. 16.00 idag Några la spår i skogen medan vi andra tränade på planen. Gick väl skapligt iaf. Känns som att Jig-Saw börjar fatta vad det hela handlar om nu! Så det är roligt! Kanske blir ett lydnads ekipage av oss med?? Den som lever får se!

Varför ska allt vara så fasligt tråkigt när man är ensam?? Visst, det är inte kul att diska, städa och laga mat i vanliga fall heller, men nu är det ÄNNU tråkigare! Har knappt haft lust att äta senaste dagarna...JAG har INTE varit HUNGRIG! Då är det något som inte stämmer! Jag som brukar vara hungrig var fjärde timme i vanliga fall...och villa ha riktig mat. Jag lever på mackor just nu...och knappt det ibland.

Måste städa imorrn...VILL INTE! Hatar att städa...och när jag är ensam känns det så värdelöst...men måste göra det. Mår ju inte bättre av att det ser ut som skit här hemma heller så!

Imorrn ska jag gå och mata ankorna med tjejen som jag är kontakt person åt. Annars händer inte ett dugg imorrn...så då blir det väl bra att försöka städa då.

Måste bara berätta hur underbart söt Bonnie var igår. Tömde kattlådan innan jag gick ut på kvälls/natt promenaden med Jig-Saw. När vi kom in så var det ett himlans liv inne på katt-toan. Kikade in, och vad får jag se?? Jo, en liten kattunge som LEKER I KATTLÅDAN! Hon skuttade runt och jagade svansen, jagade ngt som bara hon kunde se i sanden och sprätte runt. Gjorde kullerbyttor i lådan och allt möjligt! Super söt var hon! Mycket underlig lekplats måste jag säga!!

Imorgon skall frun till en av mina vänner opereras...Tänker på er båda! Jag håller tummarna för att allt går bra. Och finns här när du kommer hem igen!

Nåja...nu ska jag ta kvälls promenaden med lille mannen min. Sen ska vi krypa ner i sängen med en kopp te, dubbla täcken och en bra bok!

God natt allihop!

Mina underbara vänner! Vad skulle jag göra utan er??

See you out there!
Kisses

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0