Måndag igen då!

Så var det då måndag igen! En ny vecka med nya träningar! Skoj skoj:D Vissa undrar hur jag orkar vara på klubben varenda dag i veckorna. Det undrar jag med ibland! Men varje kväll får jag svaret! Det är ju så himmlans roligt att se hur både hund och förare utvecklas från vecka till vecka! Och hur stolta de är när de klarar av en ny svårighet.

Hade träning med Agility nybörjarna ikväll. Och vilket gäng! De utvecklas så himmlans mycket! Och man ser hur roligt de har med sina hundar, och hur stolta de är när de lyckas med något nytt. Och de suger verkligen åt sej som svampar allihop. Och frågar vad de ska ändra på när det inte går riktigt rätt. Så otroligt roligt det är att vara på klubben då!

Den här veckan är det fullt upp! Haft kurs ikväll. Imorgon är det extra stämma med bostadsrättsföreningen här. Vi ska rösta om vilket värmesystem vi ska byta till. Det börjar klockan 6. Halv 7 börjar vardagslydnaden, så de andra får starta utan mej, så får jag åka dit så fort jag är klar här hemma. Ska även upp på klubben innan och planera lite med Jennie. Hoppas att inte mötet drar ut på tiden! Blir stressigt! På onsdag är det egentligen fortsättnings lydnad, men den får jag nog skippa då jag ska jobba med. Träningen börjar klockan 4 och jag slutar jobba halv 6, ungefär. Så känns inte som någon större idé att åka upp på klubben då. På torsdag ska jag vara på klubben kvart över 5, ska träna lite med Jessica, innan nästa kurs drar igång. Då är det Agility fortsättning som gäller. Och på torsdag kväll kommer Micke hem med. Sen på fredag så ska jag jobba kväll. Ingen kurs då iaf! Sen i helgen så ser det lugnt ut just nu iaf! Men det kan ju alltid ändras...tänkte försöka komma ut till stugan en sväng då med...Skönt att bara kunna slappna av! Ska väl i och för sej försöka träna lite med lillemannen också. Har ju lite hinder ute i stigan, och så ska vi försöka träna lite lydnad med. Skulle vara kul att lägga ett spår med, men vet inte om vi har några klövar och något blod, så får väl se hur det blir med den saken...

Micke kommer som sagt hem redan på torsdag denna vecka! Sen blir han dessutom hemma 6 veckor!!!! Ska bli SÅÅÅ skönt att ha honom hemma ett tag igen! Få lite vardag...Han ska ha praktik 5 veckor, och så är det älgjakt en vecka. Den veckan bosätter vi oss väl i stugan, om jag nu står ut med att vara där hela veckan med hela gänget! Brukar vara ganska jobbigt...Speciellt när man ändå måste in till Åtvid varje dag för att ha kurs! Men men, får se hur det blir då.

Så, det var lite om hur mitt liv ser ut just nu!

See you out there!
Kisses

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0