RIP Nelson!

Igår när vi var i Linköping bad Micke mej att jag skulle kolla till Nelson, vårat lilla marsvin, när jag kom hem. Han tyckte att han såg hängig ut. När jag kom hem var han inte bara hängig, utan riktigt, riktigt dålig! Han orkade inte röra sej, dreglade och hade magrat av jätte mycket bara sedan i torsdags! Förstod direkt att det inte fanns något att göra och tvivlade på att han skulle överleva natten.

Jag lindade in honom i några handdukar och lade honom bredvid mej i sängen. Han skulle få ha det skönt den sista tiden och jag ville ha koll på honom.

Efter en natt med dålig sömn och vaka så somnade han till slut in för sista gången vid 8 imorse. Min lilla parvel...Jag är glad att jag hann komma hem och att han slapp vara ensam.

Saknar dej vännen! Hälsa Rasmus och ät så mycket gurka du kan däruppe!

Vila i frid...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0