Trött, trött, TRÖTT!

Ja, det stämmer väldigt bra idag! Förklaring kommer!

I lördags blev jag hämtad av Birgit 13.10. Åkte ut till Björs för att äta surströmming med lite klubbfolk. Trevligt värre:D Var kul att träffa Staffan med! En super trevlig eftermiddag och otroligt gott med surströmming, vilket jag inte ätit på typ 3 år! Så det var på tiden;P

I söndags var jag och Micke ut en sväng till stugan. Körde ut lite grejer som vi ville bli av med. Tränade lite med Jig-Saw också. Körde ett staket först, vilket gick sådär...blev utskälld x-antal gånger...Sen körde jag Hopp+Slalom, bara 4 pinnar. Gick riktigt bra! Han hittade ingången nästan varje gång. Så det känns skönt! Känns som att börjar gå frammåt med slalomen iaf, även om vi har LÅÅÅNGT kvar innan det är bra...

När vi kom hem la jag mej och sov några timmar. Sen iväg till jobbet för att jobba natt.

Kom i säng vid 8 på morgonen och vaknade vid 12...vid 1 åkte jag och Jennie ut till Birigt för att fika och snacka lite skit. MYCKET trevligt:D Blev kvar där till halv 5 ungefär. Fick med oss mackor och kassa till fikat på kvällen. Birigt fick för en gångs skull en ledig kväll! Kan hon behöva, så som hon sliter! Medan vi var där ringde Britt 2 gånger med. Första gången för att fråga om jag kunde jobba natten, andra gången för att fråga om jag kunde jobba på fredag.

Sen åkte jag och Jennie till Oasen och käkade lite...gott gott:D Sen hämtade vi Emma och åkte upp till klubben. Kurs med Agility nybörjarna! En av deltagarnas hundar löpte, så ringde Micke som fick komma upp med Jig-Saw, så att hon fick köra med honom istället. Gick jätte bra! Och så kul att se någon annan köra med honom! Kunde verkligen se vad jag gör för fel när jag kör honom! Han är en riktigt bra lärare min lilla plutt! Så fort man gör något fel så skäller han ut en! Hon som körde honom tyckte det kändes jätte bra, och hon blev bara bättre och bättre under kvällens gång! Hon märkte själv när hon gjorde fel, och kunde rätta till det. Skit kul:D

Sen var det bara att skynda hem och packa ner lite grejer innan jag åkte till jobbet igen...En LÅÅÅNG natt! Hade ju inte räknat med att jobba, så hade fått alldeles för lite sömn...men men! Tog mej igenom natten iafall...och sov sedan till 1 idag. Dock hade jag en lite kattflicka som tyckte att vi skulle busa...så sömnen var väl inte så där jätte bra.

Var meningen att vi skulle ha spårat idag, men stackars Birgit håller på att stressa ihjäl sej, så vi struntade i det. Så har nu suttit vid datorn och slöat hela dagen. Börjar få huvudvärk, så ska nog sova nån timme till tror jag...

Veterinärkväll ikväll! Med kiropraktor Anders Grönqvist. Ska bli jätte intressant! Ska upp till hembygdsgården vid kvart i 6 för att hjälpa till lite innan. Sen ska jag SOVA inatt!

See you out there!
Kisses!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0