Vilken vecka...

En jobbig vecka, det är vad det har varit. Känner att huvudet inte riktigt har hängt med. Först dog Nelson i måndags, blev inte mycket sömn och mådde dåligt...Sedan så jobbade jag natten på onsdag, vilket alltid gör att man är lite väck efteråt. På torsdagen åkte jag iväg på marknad med Jennie. Jätte rolig dag! Men trött...kom hem vid 7 nånting. Iväg till jobbet igen klockan 10, för ännu en natt. På morgonen var det först att hämta hunden och sedan hem för att sova 2½ timme. Sedan upp igen för att träffa tjejen som jag är kontaktperson till. En glass på torget och inhandling av lite mat. Sedan hem igen. På kvällen så kom Micke hem. Hade lagat lite mat. Var ingen vidare trevlig flickvän då jag var så trött så jag knappt visste vad jag hette...somnade vid halv 9 på kvällen...

På torsdagen var det dessutom 13 år sedan mamma dog...Saknar dej!!

Igår var vi till Inger å Kalle på middag. Trevligt, men slutade inte så jätte bra...

Dagen idag har varit seg...men fixat försäkring till bilen, så ska skicka iväg lappen om ägar byte imorrn...

Nu har älsklingen åkt tillbaka till skolan, och jag sitter här ensam igen. Tur att jag har djuren som sällskap! Just nu känns allt bara tungt...motivation, vad är det?? Så mycket jag skulle behöva göra, men ingen ork till något alls.

Men en liten ljusglimt i livet fick jag när jag gick in i köket för ngn timme sedan! Underbaraste älsklingen min!

Nu ska jag gå och dra ett täcke över huvudet och försvinna från omvärlden ett tag! Får se om allt känns lite bättre imorrn kanske??

See you around!
//Jennie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0